Buijsman Belastingadviseurs is een belastingadvieskantoor met ervaren fiscaal juristen. Wij adviseren over (complexe) nationale en internationale fiscale vraagstukken.

Vanuit onze ervaring adviseren wij onder andere inzake:

• Vastgoed
  • Bedrijfsopvolgingen, herstructureringen en fusies
  • Begeleiding bij koop en verkoop van onderneming
  • DGA begeleiding
  • Estate en financiële planning
  • Begeleiding bij echtscheidingen
  • Fiscale quick scan voor particulieren en ondernemingen
  • Fiscale ondersteuning van administratiekantoren en accountants
  • Geschillen met de belastingdienst, inclusief het voeren van procedures
  • Due diligence

Naast advisering verzorgen wij ook aangiften en andere administratieve verplichtingen (compliance). Of je nu ondernemer bent of particulier, in beide gevallen ben je wettelijk verplicht allerlei aangiften en andere formulieren in te vullen en in te dienen (compliance). Dat hoort ook een beetje bij Nederland. Wat er eveneens bij hoort is dat het voldoen van die verplichtingen niet altijd even eenvoudig is. Sterker nog, de consequenties van het onjuist invullen zijn nauwelijks te overzien en kunnen ingrijpend zijn. Zorgvuldigheid is daarom geboden. Wij nemen de zorg van deze verplichtingen graag voor u uit handen. Dit doen wij zoveel mogelijk tegen vaste tarieven zodat u precies weet wat het u gaat kosten (al spreken wij liever over wat het u oplevert). Deze werkzaamheden worden overigens gedaan door dezelfde ervaren adviseurs als die u overigens adviseren en begeleiden, alleen tegen een lager tarief. Op deze wijze zorgen wij er voor dat alle adviezen op een juiste wijze in de aangiften terecht komen en ook alle kansen en risico’s uit uw aangifte worden gesignaleerd en opgepakt.